luni, martie 30, 2015

Mă simt vinovată...

Postat Maria
Aşadar, mă trezesc azi dimineață și mă găsesc simţindu-mă vinovată... hopa, ce am făcut???
Vinovăția este una din acele energii disonante care sunt promovate pe larg de mass-media, religie şi de programele culturale şi sociale. DIN PLIN. De ce? Pentru că ne coboară vibrația și ne atrag în ciclul victimă/agresor.
Primul meu gând a fost, „ce am făcut atât de rău încât să mă trezesc plină de vină?” Am petrecut mai multe ore permițând senzației de vină să existe, să se exprime, să crească... și nimic. Nu aveam nici o idee de ce era acolo sau de unde venea. Am văzut că avea nuanțe de energie victimă/agresor și frică.
Când eram copil, la un moment dat am decis că vreau să trăiesc viața asa cum o face un om obisnuit. Aceasta pentru că nu înțelegeam de ce oamenii se comportau asa cum o făceau sau se agățau de energii disonante mult timp după ce au fost declanșate. Decizia a fost îndeplinită imediat și am putut trăi multe emoții umane puternice, conflicte, decizii, am suferit (m-am agățat de durere până după momentul în care era utilă) și așa mai departe. Dar era ceva artificial și chiar şi în cele mai întunecate momente de disperare, observam, învățam, știind că era ceva artificial.
Unul din primele lucruri pe care le-am făcut copil fiind, când am putut „experimenta” ca orice om, a fost să înlătur o vină personală înlăturând din mintea mea amintirea a ce făcusem/experimentasem. Aceasta a căzut în uitare, vălul a căzut asupra ochilor mei. Înainte de asta am avut o amintire completă a fiecărui moment din viața mea. Puteam să citez dintr-o pagină oarecare a unei cărți pe care o citisem cu mai mulți ani înainte. După asta, nu-mi puteam aminti ce am mâncat la micul dejun.
Decenii mai târziu, utilitatea „trăirii ca o ființă umană” s-a sfârșit și am redevenit persoana naturală dar cu mai multe programe de pe vremea „existenței umane” încă în vigoare. Asta înseamnă că deseori nu știu despre ce e o anumită disonanță, de unde vine sau ce a declanșat-o, dar am o senzatie a ce ar putea fi după „descriere”.



Azi dimineață, sentimentul de vinovăție era în câmpul meu, în corpul meu și nu am putut să deslușesc de unde a venit, ce „am făcut” pentru a-l activa. M-am gândit la ultimul lucru făcut aseară și mi-am amintit că lucram la un articol pe tema războiului. În acel articol am vorbit despre un veteran pe care-l întâlnisem cu câteva săptămâni înainte. Și m-am gândit că asta trebuie să fie, nu știu cum să-l contactez (era un tip cu care vorbisem într-o cafenea) pentru a-i cere permisiunea de a-i împărtăși experiența. M-am gândit „nu am permisiunea lui deci e greșit să-i împărtășesc experiența.”
Am șters articolul. Nimic. Sentimentul era încă acolo.
Sunt doi adulți care trăiesc în casa mea așa că practic i-am spus fiecăruia că mă simțeam vinovată și nu știu de ce, au vreo idee? Unul a început un dialog extins despre cât de vinovat se simțea cu privire la unele sau altele. Celalalt nu avea nici o idee.
M-am gândit, poate simt vina altcuiva? Este asta oare ceva din colectiv?
Bingo!
Rezonanța descoperirii mi-a trecut imediat prin corp. Este cineva care se simte vinovat în câmpul meu de constientizare. Atunci am primit un puternic „Îmi pare atât de rău.” Dar... pentru ce?
Au început nuanțele de victimă/agresor. Și în timp ce mă uitam la ele, am văzut persoana din spatele măștii.
Atunci am înțeles. Nu era nimic mai mult decât un joc mistic de acord. Aceasta se întâmplă atunci când energiile sunt suprapuse într-o persoană pentru a o face să creadă că a făcut ceva sau i se va face ceva sau i se va întâmpla ceva. Deseori ce urmează este un act de a face ceva sau a fi victima a ceva care corespunde cu energia suprapusă. Motivul este că persoana „o crede” și de aceea este un „da, dă-i drumul, asta se poate întâmpla în viața mea”. Acordul inconștient asupra acțiunii ce se face asupra persoanei.
În întreaga mea viață au fost încercări de a mă atrage în ciclul victimă/agresor, unde aș fi fost eliminată sau indisponibilizată suficient pentru a mă face ineficientă în transmiterea mesajului de împuternicire. Și de multe ori am fost absorbită puternic, pentru mulți ani.
M-am păcălit astăzi, m-am învârtit în cerc ore întregi. Și dacă nu aș fi identificat scopul final, încă m-aș învârti și acum, probabil cu teama că cineva e pe cale de a-mi face ceva oribil. A fost acea ultima încercare, încercarea de a mă înfricoșa, care a trădat jocul. Vedeți, eu nu sunt importantă. Dacă eșuez, altcineva, de fapt sute de oameni, vor continua să transmită mesajul de împuternicire. Și chiar în momentele cele mai proaste/ignorante din viața mea, am supraviețuit tuturor acestor încercări și am trăit pentru a transmite mesajul încă o zi. Acum, azi, deși nu sunt cea mai înțeleaptă persoană de pe planetă, nu sunt așa de ușor trasă pe sfoară.
Suntem conectați cu toții. Și dacă nu aș fi procesat această situație, orice aș fi scris, orice aș fi facut, exprimat, ar fi avut un strat de „neregulă” deasupra. Oricine se trezește sau e sensibil la energii, ar fi detectat asta și ar fi simțit că sunt vinovată de ceva. Așa că implicațiile felului în care tratez sau nu ceea ce apare în viața mea sunt mai adânci decât mine. Această energie ar fi poluat destul de bine mesajul de împuternicire pe care îl transmit în fiecare zi.
Motivul pentru care am ales să fac publică această întâmplare personală este pentru că demonstrează clar cum disonanța ne poate împinge pe căi greșite.
Și mai mult, chiar dacă disonanța provine dintr-o sursă externă sau dacă noi înșine am făcut cu adevărat ceva disonant, putem ieși din ea într-o clipită. NU ARE ROST să păstrăm sentimentul de vinovăție după ce am făcut ceva. Să-l vedem în schimb ca pe un steag roșu. Este corpul nostru, sinele nostru, corpul emoțional, energetic, mental care ne spune că există o uriașă disonanță între Sinele nostru adevărat și acţiunea noastră. Procesaţi-o și mutaţi-vă într-un Sine mai rezonant. Cu cât mai rezonanți suntem cu noi, mai extinsă conștientizarea, cu atât mai mult ne putem împuternici fără frică. Cu atât mai mult putem fi acea persoană cu care alții rezonează. Persoana care este larg deschisă, transparentă, împuternicită și trăind în completă rezonanță.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...